tirsdag den 11. februar 2014

Tirsdags Save

Verdens farligste ting er uden tvivl save-funktionen på ASOS. Har virkelig været tæt på at ruinere mig mange gange - ikke desto mindre ville jeg ønske, jeg var en af de der irriterende typer med en opsparing til uforudsete udgifter. Som fx til forsikring, studiebøger og verdens pæneste overgangsjakke. Jeg er sikker på, vi ville blive meget lykkelige sammen. Og være lækre, that is. Og helt ærligt, den ville helt sikkert give lidt shine til joggingbuksen, når der skal tulles i Superbrugsen søndag morgen.. så bliver letmælken da også lidt party!


2 kommentarer:

  1. Åh jeg kender det alt for godt! Asos er bare et farligt sted :D

    //simone
    smarstrand.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, helt bestemt - av min arm, jeg bliver så fattig ;)

      Slet