søndag den 2. februar 2014

You were my person.


(jeg kan egentlig ikke lide Meredith Grey, hun er jo fucking Carrie Bradshaw i scrubs - jeg er meget mere til Bailey eller Christina Yang). 

  • Det tager 9 sæsoner af Grey's Anatomy at komme sig over skægget fyr. I fosterstilling. Alene. 
  • Det indebærer også, at man græder til de ikke-obvious steder. Fuck. 
  • Og de steder, hvor der indbydes til tudetur, tuder man til gengæld også igennem. Jeg stortudede en time efter afsnittet med masseskyderiet - og var superflov efterfølgende, især fordi mutti ringede midt i det hele. "Nej mor, jeg er okay - det er bare den her tvserie.. Nej, det er ikke Paradise Hotel, mor".
  • Det kan ikke anbefales at blive droppet 14 dage før eksamen. Hej omeksamen. 
  • I selvsamme periode levede jeg af havregrød, yoghurt og frysepizza. Det var en udemærket diæt, btw.. 
  • Det er åbenbart ikke legalt at være ked af noget, som ikke var et reelt forhold - fååååck.
  • At reagere på fornuftig vis og slette fjolset på facebook, mobil og alle de andre steder. Meget voksent, Astrid, flot comeback.
  • At være pissefuckinglykkelig over, at fjolset ikke bor i Aalborg. 
  • At fjolsets ekskæreste har slettet mig på facebook. Hun er jo ligeså moden som jeg <3 
Av mit hjerte. 

2 kommentarer:

  1. Det er altid tilladt at være ked af noget, uanset hvad det er! Nå! (PS: Du har captcha-kode på kommentarfeltet, det er temmelig irriterende.;) )

    SvarSlet
    Svar
    1. Søde Miriam, det er fikset nu! (jeg hader også captcha, jøsses!)
      Tak <3

      Slet