mandag den 3. marts 2014

Yes, I'm a Coldplayer and I do believe in Magic

Tryk her for at høre Coldplays nye single, Magic. Billede fra Coldplays FB

Jeg har aldrig været grænsende til stjernepsykotisk fan, når det gjaldt musik - føler altid, jeg har haft et særdeles velafbalanceret forhold til det, haha ;) men Coldplay er de eneste, der kan få mig til at blive teenagerblød i knæene og give mig lyst til at få små Coldplay-inspirerede tatoveringer over det hele. De har været mit yndlingsband siden A Rush of Blood to The Head. Av mit hjerte på den gode måde! :)

.. i dag er deres anden single fra det kommende album Ghost Stories udkommet, og det er så godt. Bedre end chokolade. Jeg siger det bare. 

2 kommentarer:

  1. Årh, du gav mig lige lyst til at høre A Rush of Blood to The Head der, så god! Jeg er også ret stor Coldplay fan, de kan bare et eller andet! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et genialt album <3 og ja, de har bare det der udefinerbare dejlige, som er svært at beskrive!

      Slet