lørdag den 10. maj 2014

I can’t drink you away. I’ve tried Jack, I’ve tried Jim, I’ve tried all of their friends.

Jeg er helt koncertdeprimeret. Al den spænding og glæde jeg fik opbygget over verdens bedste Timberlake, der blev forløst på bedste vis - og nu er det bare slut?!
Jeg er altid på jagt efter en stor oplevelse. Oplevelser, som giver kuldegysninger og får kinderne til at gløde. Årets oplevelse. Uden sammenligning. Jeg får stadig kuldegysninger ved tanken - tal om at være teenagekulret!
Og selvfølgelig havde jeg min fantastiske kimono på. Selv med dobbelthage, ingen øjne og mutanthånd, synes jeg, dette billede viser præcis, hvor overekstatisk jeg var - lige inden Halifax og den kære Justin <3

5 kommentarer:

  1. Så skal du da til koncert med klumben og raske penge i aften på studenterhuset ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, tror der er sket noget drastisk i min verden, hvis jeg kommer til sådan en koncert ;)

      Slet
  2. Hvor ser du fin ud! Er altså ret ekset med den kimono, men nå ja.. Så er det jo meget godt, at den lige præcis er klikket hjem for 8,5 minut siden (indsæt smiley med hænder for øjnene).
    Fandt tilfældigt din nye(?) blog lige før, hvor er det rart at du er tilbage! Giver mig næsten lyst til at hoppe med på toget igen, på sådan en mere afslappet måde end første gang.. Ah, jeg ved ikke. Måske :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er så sød, Anne-Sofie :)
      Og hurra for du købte den, du bliver så glad for den! Jeg synes også, du skal hoppe med på bølgen igen, det ville være smadderhyggeligt. Jeg stiler i hvert fald efter at være lidt mere afslappet omkring det denne gang :)

      Slet
    2. Okay okay, en blog er nu lavet - jeg prøver sgu igen, stille og roligt ;)

      Slet