tirsdag den 13. maj 2014

Let's do it again!

Årh, jeg er i sandhed VILDT lykkelig disse dage! Jeg skal sgu på Northside alligevel. Bare sådan lige. På en eller anden mystisk måde fik jeg krejlet mig frem til en friweekend på arbejde, og så sker det. Av, av, av - jeg glæder mig så meget!
Skal du med? Og hvilke kunstnere glæder du dig mest til?
Arcade Fire - fordi Reflektor er et fantastisk lækkert album! 
Flogging Molly - fordi ethvert band, der beskrives som "et keltisk punkband fra Los Angeles" skal høres! Og derudover er "If I ever leave this world alive" et helt igennem rart nummer. 
Franz Ferdinand - jeg har været stor fan siden deres debutalbum, hvilket vil sige vi har 10 års jubilæum i år. Det er da okay! 
Quadron - fordi den fineste Coco er åndssvagt flot og har den fineste stemme. 

Derudover skal der selvfølgelig nævnes Lana del Rey, Queens of The Stone Age, Röyksopp & Robin, Mø, Reptile Youth, Mount Kimble, Who Made Who, White Lies, The Blue Van, Nina Persson og The National. Kan allerede nu mærke, der bliver en indbyrdes kamp om jeg skal se The National eller Who Made Who fredag aften og Turboweekend eller Nina Persson lørdag aften. Det kommer nok alt sammen, det håber jeg! 

Alle billederne er fra kunstnernes respektive facebookside. 

1 kommentar:

  1. Åhr, giiid det var miiig der skulle til Northsiiide! :s

    SvarSlet