søndag den 17. august 2014

Typisk.



  • Alle de ting, man skal have styr på som ikke-studerende i studerende-limbo land.
  • At elregning og forsikring skal betales i samme måned. Tak, hvor er I søde.
  • At Aalborg Kommune har latterlige regler om ufaglærte medarbejdere i hjemmeplejen i vinterhalvåret. Helt ærligt, jeg kan tricks! 
  • At det er en jungle at finde frem til de gode vikarsteder i Aalborg.
  • At standby er lig med 6 uger i alt, hvor jeg ikke kan tage fast arbejde, men kun vikartjanser, der kan siges op fra dag til dag. Creative thinking, much?
  • At alle butikker bugner med lækre sager både til mig og boligen, men at jeg ikke har råd til noget som helst af det.
  • At der forude venter bryllup, fastertitel nr. 3 og jul. Pengetræ, where art thou?
  • Og at jeg som det uforudsigelige menneske er helt okay med at mangle penge - for jeg er kommet ind på mit drømmestudie. Årh, det er fandme rart <3

2 kommentarer:

  1. Haha, åh, jeg kender det godt - vikarhelvedet er ikke til at finde rundt i. Jeg er også i vildrede pt., men kan ikke få nok timer på min nuværende arbejdsplads som tilkalder, så overvejer at blive en del af CVA igen. Men ork, det er jo også usikkert. Tsk tsk. Og tillykke med studiepladsen, hvor er det altså bare fedt Astrid :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hej Astrid. Tillykke med optagelsen på jordemoderuddannelsen :) Jeg ved ikke om du har fået job men hvis ikke så er centervikar en mulighed - også om vinteren ;) http://handicaptilbuddene.aalborg.dk/fagcentre/fagcenter-for-erhvervet-hjerneskade-og-fysisk-handicap/centervikar-aalborg

    Maya

    SvarSlet