tirsdag den 26. juli 2016

Skal vi ikke lige prøve én gang til?!


Jeg saaaaaaaaavner at skrive indlæg! Og nu vil jeg altså i sving igen. Jeg vil, jeg vil, jeg vil. Jeg savner et kreativt outlet og et Astrid rum. Et fint Astrid rum.

Siden sidst er der sket en del sager - jeg startede på et nyt hold. Det gik vitterligt op og ned - både med mit humør og mit fremmøde. For slet ikke at snakke om at min sociale indsats på studiet var ikke eksisterende, men at det trods alt var okay. Og så fik jeg fandme 10 til eksamen. Jeg er så latterligt glad for den karakter, selvom den egentlig ikke har en vild værdi. Jeg sagde til min studievejleder i begyndelsen af modul 6, at jeg bare ønskede at overleve. At mit største ønske for modul 6 var, at jeg ikke skulle til omeksamen. Og så fik jeg kratedderpedervælteme 10 - jeg håber, fandme min studievejleder har set det. Det krævede altså et highfive af de helt store!

Pt. har jeg sommerferie. R leder efter arbejde, efter han blev færdig i juni. Så vi nyder sommerferien på lowbudget manér og har været turister i lokalområdet i stedet - Øster Hurup, Mariager, Fjellerup og Ebeltoft blandt andet. Pæne steder jo! Og dertilhørende mange gammeldags isvafler med guf. Jeg er også begyndt at træne noget mere - pause for reaction.

.. men nu skal det ikke gå op i trivialiteter - læser I stadig med? Og hvad vil I gerne se noget mere af? Hit me ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg læser stadig med! Halleluja for Bloglovin' :)

    Kh Marie

    SvarSlet
  2. Hurra! Jeg læser også stadig med! :D

    SvarSlet
  3. Altså, jeg vil bare gerne se alle former for aktivitet herinde!

    PS: OMG, nu savner jeg for hårdt Mariagers isbiks med hjemmelavede vafler. Shit mand. Stik mig en torvevaffel!

    SvarSlet
  4. Hvor er det skønt, at du er tilbage! Instagram er dejligt, men jeg har savnet at høre lidt mere til dig. Jeg har selv boet i Mariager de første tyve år af mit liv - og været i Øster Hurup hver sommer i femten år, og ja, det er meget smukke steder. :) Velkommen tilbage!

    SvarSlet